Her zaman dedik, demeyede devam edeceğiz:
İsrail gayrimeşru bir yapıdır,bir işgal ve zulüm organızasyonudur. Bırakın Kudüs'ü onun başkenti olarak kabul etmeyi, onu tanımıyoruz bile. İsrail diye bir devlet yoktur bizim için, olmayacaktır da!!
Söylediğimiz şeylerin karşımızdakinin gücüne gideceğini düşünmeden konuşuruz bazen. Bir çırpıda söyleyiveririz aklımızdan geçenleri. Tartmayız, beyin süzgecinden geçirmeyiz.En çok da öfkeli anlarımızda yaparız bunu. Karşımızdakinin kalbi kırılmıştır bir kere. Sözcüklerin oluşturduğu tahribatı onarmak da kolay kolay mümkün olmaz. Hem ne demiştir atalarımız Bıçak yarası geçer de, dil yarası geçmez...