Meğer...
Kalp gözü açık gelirmiş bazıları...
Kimileri onlarca şifa eğitimi alır ve kendini ayrıcalıklı sanırken onların yürekten bir duası yetermiş.
Hiç de öyle göründüğü gibi değilmiş birçok şey.
Aldığın bin tane eğitim, sertifika, kıldığın namaz, tuttuğun oruç değilmiş marifet.
Aslolan, yalan söylememek, kalp kırmamak, kibre düşmemekmiş...
Meğer her ne yaşadım ve yaşattıysam hepsi gerekli olduğu içinmiş.
Kamil insan olmak demek; kim olduğumu bilmek demekmiş.
Bunu bilmenin yolu da kim olmadığımı anlamaktan ibaretmiş.