ASİ RUH

Bizim hayatımız hep zordu... Hayal kurmak daha zor... Ama zor olmadı yollara düşmek... Hayat herşeye rağmen "Yolcu" ile yolculuklarda güzel...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ah be kadın ; Daha ne diyeyim ki sana, Yürürken şiirler takılsın ayaklarına..!
Sen benim hiçbir şeyimsin. Yazdıklarımdan çok daha az, Hiç kimse misin bilmem ki nesin. Lüzumundan fazla beyaz, Sen benim hiçbir şeyimsin, Varlığın yokluğun anlaşılmaz. Galiba eski liman üzerindesin, Nasıl karanlığıma bir yıldız olmak, Dudaklarınla cama çizdiğin, En fazla sonbahar otellerinde, Üniversiteli bir kız uykusu bulmak. Yalnızlığı öldüresiye çirkin, Sabaha karşı öldüresiye korkak, Kulağı çabucak telefon zillerinde. Sen benim hiçbir şeyimsin. Hiçbir sevişmek yaşamışlığım, Henüz boş bir roman sahifesinde, Hiç kimse misin bilmem ki nesin... Ne çok çığlıkların silemediği, Zaten yok bir tren penceresinde... Sen benim hiçbir şeyimsin. Yabancı bir şarkı gibi yarım, Yağmurlu bir ağaç gibi ıslak, Hiç kimse misin bilmem ki nesin... Uykumun arasında çağırdığım, Çocukluk sesimle ağlayarak.... Sen benim hiçbir şeyimsin.!
Seversin kaybedersin. Dürüst olursun kaybedersin. İyi niyetli olursun kaybedersin. Yardım edersin kaybedersin. Ne yaparsan yap hep kaybedersin.