Asiye

Asiye
@Asiyept
• but why
İnsan bazen zihnini acının olmadığı çok uzak bir yerlere götürmek , orada birkaç saatliğine dünya ağrısı bilmeden bir hayalin koynunda avutmak istiyor.
Reklam
Her tecrübe ne sandım da ne çıktı tecrübesidir, ne sandırdım da ne gösterdim değil.
Yola madem çöllerdeki satrabı yalvartmak için çıkmıştım hava bozar,yüzüm eğik giderdim yine.
"kimsenin iç alemine karışma, kimseyi iç alemine karıştırma, kimseye iç alemini açma. Yan ama tütme."demiş İbn Haldûn abimiz.
bayramımız mübarek olsun ..🍬🍭