Özlem

Özlem
@Askokuma
Resûlullah buyurdu: "İlacın en hayırlısı Kur'an'dır.♥️😌
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sıkıntı ezan gibidir. İnsanı Rabb'ine davet eder. 💞
Ve bir gün, Buda geçti hamd olsun diyeceğiz. Ya Sabır...🌼
La tahzen innallâhe meâne. "Üzülme Allah bizimledir." Ne istersen hep yanındadır.🌹
O, gökleri ve yeri örneksiz yaratandır. Bir işe hükmetti mi ona sadece "OL" der, o da hemen oluverir.🙏🏻 Bakara Suresi 117. Ayet