Bu durumda bile din,dil,ırk,mezhep ayrımı yapan insanlar var hala ya! Ne demek ya o alevidir,o kürttür,o şudur,o budur.Bırakın ölsünler… Sizin nasıl bir zihniyetiniz var gerçekten yazık.
Gerçekten bu durumda bile fırsatçılar,vicdansızlar her yerde yıkılan evlere fırsattan istifade giren hırsızlar ortada dolanıyorlar.Çimentoya, battaniyeye, erzağa…anında mı zam gelir ya! gerçekten iğrenç bir ülkedeyiz.İnsanın insana yardımcı olması gerekirken kendi çıkarlarını düşünen insanlar da var maalesef.