"25'inden sonra diplama almak yine de bir başarıdır.
30 yaşında evli olmaman ama yine de mutlu olman güzel.
35'inden sonra bir yuva kurman hala mümkün.
Ve 40'ından sonra bir ev satın alman harika.
Başkalarının kendi zaman sınırlarına göre sizi koşturmalarına izin vermeyin.
Çünkü Einstein'in dediği gibi;
'Sayılabilen her şey saygın değildir ve saygın olan her şey sayılamaz.'"