Dünya bu haldeyken yanında olmayı çok isterdim. Herkes korku ve şaşkınlıkla bir yere kaçışırken ,âlem kendi derdine düşmüşken ben tüm dertlerimi bir kenara bırakıp bu cehennemin ortasında seni bulmak ve" korkma ,ben burdayim,bunu da atlatacaz ,"demeyi ne çok isterdim. 💙❤