Sevgiler, Annen genel olarak çok hoşuma giden bir kitap oldu. En sevdiğim yanı, günümüzde geçen hikayenin arasına mektupların girmesiydi. Bu geçişler okumayı daha heyecanlı ve meraklı hale getiriyor.
Başlarda biraz yavaş ilerlediğini hissettim ama sonradan güzel toparladı ve akıcı bir şekilde devam etti. Hikaye boyunca hafif bir gerilim var ama bu çok yormayan gerim gerim germeyen. Sadece gerilim okuduğum için bu diğerlerin arasında iyi hissettirdi bana kendimi.
Bence hikayenin en güzel tarafı da sonunun tatmin edici olmasıydı. Çok büyük sürprizler olmasa bile, olayların bağlanış şekli gerçekten keyif vericiydi. Genel olarak sıcak ve güzel bir okuma deneyimiydi.