Aynur tunç

Aynur tunç
@Aynurtnc13
Sen beni dün o halde bıraktın kalkıp suratıma kapattın içeriye gittin hiç bir şey olmamış gibi beni hiç aramadın yazmadın iyimsin değilmisin diye dün sana bişi anlattım hiç merak edip sormadın beni tehtit etti ama bunu söyliyebileceğim hiç kimsem yok tek başıma hallettim en çok koyan beni hiç merak etmemendi o kadar kötü söz söyledin kalkıp yine beni suçladın herşey benim yüzmdenmiş gibi konuşmak istemiyorsun benimle bana hep dersin bana iyi geliyorsun ama bir kere bile aramadın ihtiyaç duymadın beni onlar için karşına aldın beni hiç düşünmedim bu kız bu kelimelerden sonra nasıl uyusun bunu hiç bir zaman düşünmedin yemin ederim sana bu hayata o kadar çok kırgınım ki ama en çok sana kırgınım çünkü konuşmadan önce beni hiçbir zaman düşünmedin her zaman beni böyle ikinci plana attın ben bunu unutmam daha ne kırgınlığım biter ne bişi artık hiç kimseden sendende birşey beklemiyorum ben artık tekmişim gibi yola devam edicem hiç bir zaman bunlar aklımdan çıkmicak hep bir köşesinde durucak sen bana öyle şeyler yaptın ki unutulmicak şeyler bıraktın geçmicek yaralar bıraktın sardığın bütün yaraları teker teker açmayı becerdin teşekkür ederim herşey için yinede herşey güzeldi sana yetmeye çalıştım ama olmadı galiba yemin ederim elimden gelenin fazlasını yaptım özür dilerim yetemedim olmadı seni kırdığım zamanlar da oldu özür dilerim ama seni hiç bir zaman tek bırakmadım kırgınlığımı bir köşeye bırakıp seni arıyordum öyle uyutmamaya çalışıyordum uyuttuğum da oldu ama o geceler de eminim ki senden daha çok kırgın olduğum için aramamışımdır ben hep kaybetmekten korktum o yüzden bu olanlar özür dilerim herşey için benden esirgediğin herşeye bir gün muhtaç olucaksın bir gün beni çok Özliceksin seni sevmemi seni sahiplenmemi seni öpmemi sana sarılmamı bir gece yarısı o kalbin sızlicak
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yine inandığım yoldan başım eğik yine sırtımda hançerlerle bir tanesi var en çok o acıtıyor çıkarsam acıyor çıkarmasam daha çok acıyor öyle bir çıkmaza girdim ki kimsem yok tek başımayım biri vardı herşeyimle beni kabul edebilecek biri ama yanlış tanımışım bana asla bırakmiyacağını söyledi beni ama bıraktı bir başıma kimsesiz oysa başıma gelenleri biliyordu nasıl terk edilmekten korktuğumu biliyordu yanlız kalmaktan yanlız uyumaktan korktuğumu biliyordu ama buna rağmen bıraktı gitti ardına hiç merak etmedi iyimiyim değilmiyim hiç merak etmedi çünkü beni gerçekten sevmiyordu sadece yanında olmamı istiyordu artık onuda istemiyor çünkü o ben o değilim bilmiyorum neyini sevdi acaba çok merak ediyorum nasıl bu kadar gözü karardı da birini sırf içindeki acıyı öfkeyi bastırmak için hiç bir şeyden haberi olmayan birinden çıkardı tüm hıncını peki ben ne yapıcam şimdi içimdekileri kime nasıl anlatıcam yoksa hak ettimi bunları hıçmi içi sızlamadı bunları yaparken beni nasıl düşünmez ama ben ona bişi yapmadım ki sadece eksik hissettiği yerleri doldurmayan çalışıyordum içimde o kadar şey varki birikmiş kime anlatiyim kime hesabını soriyim bu haksızlıkların
KURAL 27: İNSANLAR SEVDİKLERİ İNSANLARI TERKETMEZLER KULLANDIKLARI İNSANLARI TERK EDERLER.
GÖZLERİN KADAR GÜZEL OLSAYDI HAYAT İŞTE O ZAMAN YAŞAMAYA DEĞERDİ 🤎
:"Vicdanı olmayan, iyiliği bilmeyen bir insan acı da çekemez."