Bir gün gelirde tutarsan
ellerini
Bakarsam gözlerine sevgi
dolu
Doğarsa sende yeniden bu
beden
Ve o gün verirsem şayet son
nefesimi
Ölmeden haykırmak isterim
son bir kez
Sen adını koyamadığım
sen yaban gülüm sen dağ
çiceğim
Sen ruhu revanım sen yaşama
sevincim
Yasaklım adı bende saklım..
Benim iyiliğimi düşündüğünü söylerdi ama bilmiyordu ki bana en büyük zararı kendisi veriyordu.. Beni başkalarından korumaya çalışıyordu ama asıl kötülüğü kendisinin yapacağından haberi yoktu..