"Anladığın bir insan ile anlaşamayabilirsin ya da tam tersi anlaşabildiğin birisini anlayamıyor olabilirsin. Bu sebeple kendine dair kimi sorunlardan bahsettiğinde tanış olduğun kişi seni anlayabilirse de bu anlaşabildiğiniz hatta ileriki süreçte sağlıklı şekilde anlaşabileceğiniz anlamına gelmez."
Bunun dışında anlaşılmak da böyle bence anladığın birisi tarafından hiç anlaşılamayabilirsin...