Ayşe Ç.

Ayşe Ç.
@Aysheche
“ Dünyayı görmeyen bir adam, hiçbir şey görmemiş demektir; çünkü bu dünyada bizce madde olarak bir varlık varsa, o da dünya ve öteki dünyadır.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Ey insanoğlu! Bir coğrafya haritasına hiç ibretle bakmıyor musun? Dünya yalnız senin bulunduğun nokta mı?”
Tek güzellik ezeli ve ebedi güzelliktir. Hem düşünmeli ki, bu güzellik daha yaratan değil yaratılandır. Güzellik sahibi, evrenin hakimi hazretleri o güzelliğin de yaratıcısıdır.

Ayşe Ç.

, bir kitabı okumaya başladı
Ahmet Mithat Efendi
8.4/10 · 72 okunma

Ayşe Ç.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·360 syf.·
31 günde okudu
·
2026 17. kitabı
Alain de Botton
8.6/10 · 1.214 okunma