Ay

Masumiyetin kaybı…
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Okumak ve yazmak çok farklı olması yazan içine attığı için okuyan ise hissetmek için sanırım şuan okumak istemiyorum hissetmek istemiyorum sadece yazmak istiyorum
Duygu ve Düşünce
Yazabilmek muazzam bi his , en azından farkındayım duyguların , duygusuzluğun… Ne demek olduğunu.
Duygu ve Düşünce
“İçimde bir boşluk var; ne zaman dolmaya çalışsa, daha da derinleşiyor.”
1K
Yazabilmek
Uzun zamandır yazmıyorum ihtiyaç duymuyordum duygular çok yoğun olunca yazmak istemiyor insan taki bir şeylerden vazgeçtiğinde kendi hayatında radikal karar aldığında insanın yazıcak birşeyleri oluyor…
1K