Okumak ve yazmak çok farklı olması yazan içine attığı için okuyan ise hissetmek için sanırım şuan okumak istemiyorum hissetmek istemiyorum sadece yazmak istiyorum
Uzun zamandır yazmıyorum ihtiyaç duymuyordum duygular çok yoğun olunca yazmak istemiyor insan taki bir şeylerden vazgeçtiğinde kendi hayatında radikal karar aldığında insanın yazıcak birşeyleri oluyor…