Ayşenur

Sen uzattığın eli tutmayan ele mi dargınsın,yoksa tutmayacak bir ele uzattığın için kendine mi kızgınsın?
1000Kitap
Ayşenur
Kendime kızgınım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir nasihat; Çok da geçmişte kalmaya gerek yok. Olan olmuş, biten bitmiştir. "Yarını nasıl güzelleştirebiliriz" cümlesinin kaygısını yaşamak gerek. Herkes hata yapar, herkes yanılır. "Affetmek" güzel bir şeydir... 🌸🌿
1000Kitap
şahsı önemli değil isimli okura yanıt verildi
Ayşenur
Ne güzel ifade etmişsiniz... Affetmek bazen karşımızdakinden çok, kendimiz için bir iyileşme yolu.