Kişisel gelisimciler , yazarlar genelde gençlere hep hayalinin peşinde koş derler, birisi de demez mi bu insan hayalinin peşinde koşacam derken yaşadığı hayattan, bulunduğu anın keymetini ,zevkini,tadını yaşamayı unutuyor bir ömür hayal ettiğimizi yaşayacağız diye gerçek hayalin içinde olduğumuz anın tadını yaşamayı, paylaşmayı , unutmuş oluyoruz ; Ey insan akletmezmisin kendi benliğinin farkına var .