Fantastik türü okuyan için hafif bir seri. Akıcılığı güzel ama sevip sevmediğimi anlayamadım. Evie karakteri fazla mantıklı. Olaylara evet bu mantıklı, bilim açısından doğru olarak kabul ediyor. Ama en başta sen zaten perisin bunu bir düşün. Evie’ye biraz fazla takığım hareketlerini, düşünce yapısını sevmedim. Ama olay örgüsü güzel işlenmişti.
Üçüncü kitap için biraz iddialı yorum var ama okurmuyum, merakıma yenik düşermiyim bilemedim.