📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok severek okuduğum bir fantastik kitaptı. Başta alıp almama konusunda tereddüt yaşasamda iyi ki almışım. Kızın kafasında izinsiz yaşayan bir Kabus var. Bunun korkutucu bir tarafı yok aksine kitabı daha heyecanlı kılıyor ve öyle bir yerde bitti ki offf.. keşke ikinci kitabıyla beraber alsaydım hemen başlardım. Kargo bekliyorum araya başka bir kitap girsin istemiyorum.
İki arkadaşın farklı bir ortam arayışıyla İskoçyaya iş ilanı üzerine gitmeleri baştaki yolculuk kısmı komikti. Erkek karakterle karşılaşıp devamlı birbirleriyle laf dalaşına girmeleri çok eğlenceliydi. Kitap bi yerden sonra yavaşladı ama yinede okuması güzeldi
Klasik Güzel ve Çirkin masalıydı. Ama aynı zamanda bizim hikayemizdi, Nessa ve benim. Aramızda olanların parçalarını karıştırıyordu.
Her şeyi yeniden yaşıyordum.