Okudukça yeni ve gerçek bir kimlik arayışı içine düştüm... Size karşı, hayata karşı, çevreme karşı değiştim."
Kusurlarınızı söyleyen arkadaşlar edinin.. Dikkat edin! Kusurlarınızı yalnızca size söyleyen...'
Kimsenin kimseyi düşünmediğini anladığımda olan olmuştu. Ne yaptıysam kendime yaptım. Geçmişimde affedemediğim tek bir kişi var, o da yine ben. Kendinden nasıl vazgeçer insan? İşte böyle...
Bazen kalabalıklar kimsesizliktir. Seçmediğin bir yolda yalnız yürümekse kaderinde olan ardına bakma. Yollar biter, takat tükenir. Belki bir gün sevgi dolu bir yürekte dinleniriz...