Kendime Söz veriyorum Sadece ben olacağım
Önceliğim ve tek değerlim ben olacağım çünkü ne kadar kalabalık olursa olsun etrafım
Günün sonunda sadece ve sadece kendimle kalıyorum. Söz veriyorum.
Ne olursa olsun hayat devam ediyor o yüzden hep gülün, mutlu olun, siz olun gerisi önemli değil kimse sizin için sizden önemli değil. Kimse vazgeçilmez değildir. 🦋