Şems demiş ki;
" Arza hacet yok, halim sana ayandır.
Dile gerek yok, sessizliğim sana beyandır.
Söze lüzum yok, susuşum sana kelamdır. Kelama ihtiyaç yok, aşk sana figandır."
Hadi bakalım, figan edip durmayın, hepimiz kaderimize düşeni yaşıyoruz. Önce kabullenelim, sonra düzeltmenin çaresine bakarız. Hepinize iyi geceler 1K ailesi.