Ne yükseklerde gözüm,
Ne alçaklarda dolanmaya geldim...
Milyon dünya hazinesinde,
Bir yârin gözleriydi derdim...
Ziyan olmuşsa ömrüm,
Tövbelerle kapanmışsa gönlüm,
İhtimalini bana veren güzele geberdim...
Kanayan yarama el değmesin tabibim,
Ben o sancıyla yaşamasını sevdim...