İçinde seni sancıdan kıvrandıran şeyi o kadar net bilip de, kimseye anlatamamak, boşaltamamak içini, bundan sebep kimseye yaklaşamamak çok ağır. İçimdeki bu kiri sıyırıp atmanın bir çaresi elbette vardır ama bulamıyorum.
"İnsanın geçmişi yarası değildir. Geçmiş sadece o yaranın nasıl açıldığını gösterir. Yaralarını sarmak istersem yapacağım şey geçmişini kurcalamak değil uzanıp ruhuna dokunmak olur.".