özcan

Reşat Nuri Gültekin'in Çalıkşu romanında dediği gibi : "Belki bir gün kalbimi yormayan birine denk gelirim diye yaşıyorum."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim gülden nasibim sadece diken. Firdevsî
İnsan seviyorsa iki şeyi asla yapmaz. Aldatmaz ve ağlatmaz. Çünkü aldatmak insan onuruna; ağlatmak ise insan yüreğine yapılmış en çirkin saldırıdır.
İnsan insana yara değil, yâr olmalı, yaren olmalı, çare olmalı.
Hiçliğin verdiği huzuru her şeye sahip olmanın verdiği huzursuzlukla doldurduk.