A.Rahman

A.Rahman
@BRahman
''yüreğim seni çok sevdi O yürek talan O yürek yangın yeri O yürek seni istiyor Bir tek seni...''
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutluluk insanın sevdiklerinin yanında yaşaması ve sevdikleriyle beraber yaşlanmasıdır.
Hiç bir bahane; yeteneğe, zekaya engel olamaz. İster kör ol, ister sakat, ister sağır ol. İstersen herşeyi başara bilirsin. Yeterli içinden gelsin.

A.Rahman

, bir kitap okudu
9/10
·32 syf.·
Beğendi
·
2017 4. kitabı
Madame de Beaumont
8.3/10 · 774 okunma