Beyza

Beyza
@BYZ_TD
"Hayatı ANLAMAK zorunda değilsin. YAŞAMAN yeterli. "
Sayfa 276·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
... Arada bir başımızı kaldırıp yukarı bakalım çünkü nerede olursak olalım gökyüzü her daim sonsuz. ...
Sayfa 272·Kitabı okudu
Belki çok klişe olacak ama "İYİLİK BÜYÜK BİR GÜÇTÜR."
Sayfa 125·Kitabı okudu
Deneyimlediğimiz her şey, en nihayetinde, algılayabildiklerimizden ibarettir.
Sayfa 215·Kitabı okudu
"...Biz gençken Ne yarından korkar, Ne dünün yasını tutardık... ... Ama hayat bitemez, Daha başlamamışken."
Sayfa 181·Kitabı okudu