Umudunu kaybetme. Çünkü umut insanın kendisidir...
Kazanırken kaybetmek... Kazandıkların karşısında, kaybettiklerine üzülüyorsan, bil ki kaybetmişsin demektir.
Ne Mutlu Türküm diyene.
Mustafa Kemal Atatürk
Güneşe bakarken, denizi ve uçuşan kuşları izlerken, canın yanıyor demi. Sende onca yaşadıklarının sonrasında göklerde süzülmek, deryalar gibi durgun olmak istiyorsun demi...