Umudunu kaybetme. Çünkü umut insanın kendisidir...
Kazanırken kaybetmek... Kazandıkların karşısında, kaybettiklerine üzülüyorsan, bil ki kaybetmişsin demektir.
Ne Mutlu Türküm diyene.
Mustafa Kemal Atatürk
Yokluğunda her gün başka başka yerlere kaçıyorum. Yine de olmuyor, yapamıyorum. Nereye baksam seni görüyor, nefesini nefesimde hissediyorum. Çok acizim yokluğunda. Artık ne yapacağıni bilmez bir şekilde yaşamaya çalışıyorum...