Ne günler gecelere küsebilir, nede geceler gündüzlere.
Her vakit yağmur yağmadı diye, toprak bir anda kurumaz. Her geçen vakit sararıp solsada, hasretle bekler. Kavuştuğunda ise rengarenk şekillerle tabiata can verir.
Peki ya sen! Ya sen, insanoğlu!
Toprak gibi misin?
Hayallerin olmadı diye, çabalarının karşılığını alamadın diye, pes mi ediyorsun, yoksa sabırla mücadelene devam mı ediyorsun?
Biliyorum.
Zor günlerden geçiyorsun. Çoğu günler, hayal kırıklıklarla akşam oluyor.
Olsun!
Elbet beklenen yağmur, birgün umutlarına, sevinçlerine yağacak..
Ve sen huzurlu bir mutluluğun sahibi olacaksın...
Sadece huzurlu ve mutlu!!!