Umudunu kaybetme. Çünkü umut insanın kendisidir...
Kazanırken kaybetmek... Kazandıkların karşısında, kaybettiklerine üzülüyorsan, bil ki kaybetmişsin demektir.
Ne Mutlu Türküm diyene.
Mustafa Kemal Atatürk
Koca bir hiçlikle geçen günün ardından, hayaller kurup mutlu oluyorum.
Kendimi sanki ait olduğum yerde gibi hissediyorum.
Mutluluk için mücadele ettiğimiz şu dünyada, hayaller mi gerçek?
Yoksa yaşadıklarımız mi?