Umudunu kaybetme. Çünkü umut insanın kendisidir...
Kazanırken kaybetmek... Kazandıkların karşısında, kaybettiklerine üzülüyorsan, bil ki kaybetmişsin demektir.
Ne Mutlu Türküm diyene.
Mustafa Kemal Atatürk
İlk kez tanışmaya çalıştığınız bir kişinin varlığında zaman içinde alınabilirsiniz. Ama yokluğuna alıştığınız bir kişinin, varlığına daha alışmazsınız...