"Halkın arasına karışıp onların sıkıntılarina sabreden bir Müslüman, halktan uzak yaşayan ve onların cefalarina sabretmeyen Müslümandan daha hayırlıdır." Hz.Muhammed (s.a.v)
"Erkek olsun kadin olsun ,kim mümin olarak salih iş yaparsa,muhakkak ki Biz ona temiz ve hoş bir hayat yaşatır;mükafatını da yaptıklarının en iyisine göre veririz."(Nahl,16/97)
Hiç şüphesiz "sözün en güzeli Allah'ın kelamı'dır,yolun en iyisi ise Hz.Muhammed 'in yoludur.."İşlerin en güzeli de Allah'ın Kelamı 'na ve Rasulü'nün sünnetine uygun olanıdır..
Sonsuz salat ve selamlar da O'nun Nebisi ,Rasulü ve Habibi iki cihan serveri Hz.Muhammed Mustafa (s.a.v)Efendimiz'e olsun! Biz,hatta tüm insanlık alemi ,insanlık ve Islam adina neye sahipsek hepsini ona borçluyuz..