"Şimdi bak Allah'ın rahmet eserlerine!Ölümünden sonra yeryüzünü nasıl diriliyor?Şüphe yok ki O,ölüleri de mutlaka diriltecek tır ve O,her şeye kadirdir."
Özgürlük ve eşitlik;bunlar çoktan foyaları ortaya cıkmış gürültülü sözlerdir.Özgürlüğü eşitliği kim sevmez?İşte İsa,özgürlük eşitlik öğüdü vermişti.Devrimden sonra insanlar dahamı mutlu oldular?
Vaktinden önce anlamanın şaşkınlığını?Vaktinde anlamanın sevincimi?Yada biraz geç kalmanın o gereksiz tedirginliği mi!Hangisi ama belki sonunda hız herşeyin en sonunda.