"İslam bir ilimdir!"dedi.Ben de,"Din ilim olmaz.Din inançtır.İlim mantığa dayanır.İnanç güvence dayanır.İnancın temelinde güven vardır.Peygamberlere güveniyorsak,Cebrail'e de inanamamız gerekir.Bilim adamı güvenmiyorsa, Cebrail'e de inanamaz.İlimle din bağdaşmaz.Eğer böyle ilim diye göze batarsan, herkes dinsiz olur."