Bahar Ince

Bahar Ince
@Baharince
Sesli güldüm :)
"Tamam yine de sagol. " cümlesi " Yine bi halta yaramadin " demektir aslinda. :))
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlişkilerde problemin kendisi problem değildir, problemin çözümsüz bırakılması problemdir.
Bir Kadin kadina aslinda en büyük düsmandir. Güvenmeyin. Yok yanindayim efendim külliyen Yalan.
Boşa harcadığınız zaman kaybettiğiniz en büyük servetiniz olacaktır!!!
IYI OKU
sin gücün rast gitsin… Allah herseyi görüyor… görünmeyenleri bile… emeklerin bosuna Yol almadi…. Hayirlisi Olsun. Allah yar ve yardimcin olsun