❝Yüreğim ve beynim, yaşadığım sürece dünyanın her yanında acılar çeken halkların yanında olacak.Bunu yaparken sadece kendimden güç alacağım.Bunun bedeli beni yaşadığım topraklardan,ülkemden, halkımdan,işimden,ailemden,sevenlerimden koparmak bile olsa ben ceketimi daima yağmurlara asacağım.Bir gün birileri nasılsa Kürt asıllı olduğu için Kürtçe bir tek şarkı söylemek isteyen bir adamın hiçbir ülkeyi bölmediğinin öyküsünü yazacak ve bu öyküyü okuyanlar şarkı söyleyen insanlardan ve şarkılardan korkulmaması gerektiğini anlayacaklardır...❞
𝐀𝐡𝐦𝐞𝐭 𝐊𝐚𝐲𝐚
❝Hep öyle olurdu, güçsüz güçlü tarafından mağdur edilirdi.Kimse de çıkıp birşey diyemezdi.Namus derlerdi, ahlâk derlerdi, kadındır sussun derlerdi,ama bu yaptığınız insanlığa sığmaz demezlerdi! Namus insanın vicdanıdır.Vicdanını, yani ahlakını ve namusunu kaybeden kadının bacak arasında arar dururlardı!❞
Toplumun göz yumduğunun aksine büyük bir cesaretle yazılmış sürükleyici polisiye roman.
Kesinlikle okunulması gerek...
Yalanlar üzerine kurulan hayatlar vardır.Ne kadar zorlarsan zorla güzelleşmesi imkânsız olan hayatlar... İşte bu hayatların ömürleri kısa olur.Üzüntüler, gözyaşları,sitem bu hayatların bir parçasıdır.