Arkamızda bırakamadığımız üzüntüye ve intikam açlığına tutunduğumuzda bunun bedelini bir tek biz öderiz.Bu rezonans alanının esiri oluruz ve bizi çevreleyen alan da bu şekilde işler.
İlk anda korku geçtikten sonra,çoğu kişi gülmeye başlıyor.Bu durumda gülmek kibar bir kendini savunma davranışından başka bir şey değil.Bir şeye güldüğümüzde,onun içine tam anlamıyla girmemize gerek kalmaz.