EMRE

EMRE
@Bahtiyar3
Elime bir fırça alıp dünyadaki tüm zifiri karanlık kalpleri mavinin ve yeşilin tüm tonlarına boyamak isterdim.
"Üniversitede, en çok sevdiğim hocanın odasındaydım. Bana, 'Ne olmak istiyorsun?' dedi. 'Entelektüel olmak istiyorum.' dedim. 'Senden entelektüel olmaz' dedi. Şaşırmıştım,sonra,kırılgan bir ses tonuyla; 'Dersinizi geçmeme rağmen sürekli dersinizdeyim. Okulda en çok okuyan, +++++araştıran ve tartışmalara giren, hep benim?' dedim. 'Senden entelektüel olmaz' dedi. Çok kızmıştım! 'Doç. tezlerin konularını bile ben öneriyorum' dedim. Prof. gülümseyerek geriye yaslandı. 'Senden çok iyi bir araştırmacı olur. Ama entelektüel olmaz. Nedenine gelince, sana ++++++entelektüel olamazsın dediğimde, bana bir entelektüel gibi 'Niçin olmaz?' diye sormadın, aksine alındın ve hiddetlendin. Yazarlık bilgi işidir. Entelektüellik bilgi değil, davranış biçimidir. Bir insanın entelektüel olması için en az 3 kuşak ailesinin okuması gerekir. Okulun ++önüne bak. Hepsi son model araç dolu ve hocalara ait. Her sene model yenilerler. Gerçekten böyle bir yenilenmeye ihtiyaçları var mı? Niçin bu şekilde yaşıyorlar. Çünkü o unvanlarla gördüğün hocalarının kariyerleri ne kadar yüksek olursa olsun, ruhları feodal bir köylü. ++++++Güçlerini topluma kabul ettirmek için böyle hava atmak zorundalar. Gerçek bir entelektüel asla bu güdüyle hareket etmez. Entel feodal köylülere artık diploma ve unvan da yetmez. Tıpkı paranın yetmediği gibi.'" Oğuz Atay - Bir Bilim Adamının Romanı'ndan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
OKUMALISIN!!!!
" Bir adam maaşını çekti ve kalabalık bir otobüse bindi. Bir hırsız kalabalığı fırsat bilerek adamın maaşını çaldı. Muavin ücreti istediğinde adam elini cebine attı ama parayı bulamadı. Yüzü kızardı ve dili bağlandı. Şoför alaycı bir dille; '' YAZIKLAR OLSUN.. Saygın bir ++++++şekilde giyinmişsin ama cebinde 5 kuruşun yok..'' dedi. Hırsız birden insafa geldi ve şöyle dedi; ''Kardeşim..abimizin ücretini ben ödeyeceğim.'' Parası çalınan onurlu adam gülümsedi ve hırsıza şunları söyledi: "Allah seni korusun ve senin gibilerin sayısını arttırsın inşallah++Bazı yolcular da aynı şekilde hırsızın güzel ahlakını övdü ve onun gibilerin sayısının artması için Allah a dua ettiler. " Ve o zamandan beri sayılar artmakta. Halktan tomarla çalıp onlara kırıntı veriyorlar. Ve kırıntı verdikleri için teşekkür ve takdir alıyorlar. 😊
Sol veya sag yoktur fasizm vardir , birileri solun fasisti birileri de sagin fasisti🤔
Deli gibi sevmek ruhumuzda var....