Tanrı uludur, bütün devletler katil.
Sana gene yazacağım, çünkü okul bahçelerindeki bayrak direkleri kadar yalnızım.
Hayallerime kahve içmeye de gel olur mu ?
Şimdilik hoşça kal Eva.
Yalnızlığımı yalnız bırakmaya bile gelmiyor artik.
Allah'ım kredi faizleri çok yüksek.
Bu yüzyıla en acilinden bir peygamber...Lütfen.
İsa'ya da çok selamlar.
-En büyük hatayı tekrar mağaralarımıza dönmemekle yaptık yarbayım. Sonra vahşi hayvanların dişlerinden ve kemiklerinden kesici aletler icat ettik. Toprağın böğründen tuncu, demiri, kalayı söktük. Başımıza fırtınalar depremler musallat oldu. Yetinmedik tarımı bulduk, artı ürün, kerpiçten evler derken yerleşik hayata geçtik. Artı ürünlerimiz ambarları doldurdu, bunları korusunlar diye başlarına bekçiler diktik. Sonra onlara "rahip" dedik. İnsanız, aciziz neticede; başkalarının ambarlarına ve kentlerine göz koyduk. Savaşlar çıkardık. Başımızdaki soytarılara kral ismini verdik. Onlar da kendine "tanrı" dedi. Daha çok savaş, daha çok acı gördük. Mağralarımızın penceresi yoktu belki ama keşke dışarıya hiç adımımızı atmasaydık be yarbayım. Keşfedilebilecek her şeyi bulduk ama insanlığımızı kaybettik. Üzgünüm yarbayım. Bu koyduğum gecesinde çok üzgünüm.
Lütfen anlayın beni.
Bizim gibi çirkinler için aşık olmak çok lüks bir şeydir.
Düşünsenize yarbayım; aynaya bile bakamıyorsunuz, bir güzel kızın gözlerinin içine mi bakacaksınız?