Başak

Şeriat şarabı yasaklamıştı. " Kötülük " dedi Simyacı , "İnsanın ağzından giren şeyde değildir kötülük oradan çıkandadır."
Sayfa 135
Reklam
"Belki de Tanrı, çölü, insanlar hurma ağaçlarını görünce sevinsinler diye yarattı."
Sayfa 104
"Ben de herkes gibiyim. Dünya gerçeklerine oldukları gibi değil de olmalarını istediğim gibi bakıyorum."
Sayfa 57
"Hayatımızın belli bir anında yaşamımızın denetimini elimizden kaçırırız ve bunun sonucu olarak hayatımızın denetimi yazgının eline geçer . Dünyanın en büyük yalanı budur."
Sayfa 33
"Herkes bizim nasıl yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır . Ne var ki hiç kimse kendisinin kendi hayatını nasıl yaşaması gerektiğini kesinlikle bilmez."
Sayfa 31
Reklam