Özlem

Özlem
@Basar567
Ne Mutlu Türk'üm Diyene Mustafa Kemal Atatürk ORİFLAME ÜYELİK AVON Üyelik @basar756810
Kaldı yine ismin dilimin ucunda
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Güven ruh gibidir terketiği bedene asla geri dönmez
Çiçek soldu vazonun bir önemi kalmadı
Çünkü çiçeğim belirsizlik değersizliktir
Bir fotoğrafın anısı saç beyazlatır