Özlem

Özlem
@Basar567
Ne Mutlu Türk'üm Diyene Mustafa Kemal Atatürk ORİFLAME ÜYELİK AVON Üyelik @basar756810
Boğuluyor kalbim bir apartmanın gün ışığı görmeyen boşluğunda.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kalbi çirkin insanlara sırtınızı ezberletin
Gökyüzünde hepimizin yarasına yeticek kadar yıldız var
Gönlümdeki fırtınan dindi ama tüm çiçeklerim telef oldu
Duygular konuşabilseydi anlamak istemeyen yine anlamazdı