Özlem

Özlem
@Basar567
Ne Mutlu Türk'üm Diyene Mustafa Kemal Atatürk ORİFLAME ÜYELİK AVON Üyelik @basar756810
Sevgiyle yeşerttiği bahçede kendini kuruttuğunu çok zaman sonra anlıyor insan.
Reklam
Alışmamak için bütün mutlulukları kısa kestiğim den, hiçbir zaman çok mutlu olamadım.
Onurlu olmak isteyince yalnız kalmaktan başka çıkar yol kalmıyor.
Yaşam süremizi uzattık ama, bugünkü dünya yaşamak için uygun bir yer değil.
Ruhuna dokunan insanı bul, Konuştuğunda gözleri gülen ve seni olduğun gibi seven.
Reklam