Özlem

Özlem
@Basar567
Ne Mutlu Türk'üm Diyene Mustafa Kemal Atatürk ORİFLAME ÜYELİK AVON Üyelik @basar756810
Kimi sevmeli, güzeli mi, güzel yolları sevdireni mi?
Reklam
Ve gözyaşlarım kendi kendine kurudu.
İnsan sevince yeşerirmiş, diyor şair.
Ümidi az olanın hüznü çok olur.
İçim ağlamaktan yosun tutarken, ben sana yine gülümserdim.