2) Napolyon ve Mussolini'nin kadınları bu kadar ısrarcı bir şekilde aşağı düzeyde görmelerinin nedeni de budur, çünkü kendi egolarının şişmeye devam etmesi için, kadınların aşağı düzeyde olması gerekir.
1) Kadınlar bütün yüzyıllar boyunca erkeği olduğundan iki misli büyük göstermek gibi tılsımlı ve tadına doyum olmayan bir güce sahip olan aynalar görevi görmüşlerdi.
...kendisini fethetmek ve yönetmek zorunda hisseden bir zat-ı muhteremin, çok sayıda insanın daha doğrusu insan ırkının, doğası gereği kendisine kıyasla daha düşük bir seviyede olduğunu hissetmesi muazzam bir önem taşır.