İnsanlar ile ilişkilerimde karşı taraftan hiçbir zaman mükemmeliyet beklemedim , aksine kendimi mükemmel olmaya zorladım.
Ve bu durum takdir görmediğim , onaylanmadığım , değer görmediğim her ilişkide üzerimde bir eksiklik bir eziklik hali bıraktı.
Kendi değersizliğimi yarattim...