Şevval yakut

Şevval yakut
@BayanR_
Sakin bir okur
Bir gün ayrıldık ve sevilmekten eskimiş bir renk gibi hissettim kendimi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öyle biri var ki.. Varlığı yetmiyor, yokluğu hiç çekilmiyor
Bin yıl ömrüm olsaydı Bin yıl seni severdim Bin yıl benim olsaydın Bin yıl daha isterdim
Ve sonra ölüm gelir bütün sıkıntıları unutursun