Beyza

Hislerim karanlık bir fanus.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Umutlar yarı yolda, hayaller kursağımda .
Başarılı olamıyorsun çünkü yorulduğunda pes ediyorsun.
çizgimi hiç bozmuyorum. hep bu çemberde hapisim.
“ sen de ben de her seferinde karanlık tarafı seçeriz. Öyleyiz biz, doğamız bu. “