-Düşünmek iyidir. Ama tek taraflı düşünmek o kadar iyi değil. Çünkü tek taraflı düşünce, insanı yön körü yapar.
Bir yöne bakarken diğerlerini kaçırır. Hep tek yönlü baktığı için takıntılı bir ruh hali oluşur. Takıntı sıkıntıyı getirir.
-Düşünmek iyidir. Ama tek taraflı düşünmek o kadar iyi değil. Çünkü tek taraflı düşünce, insanı yön körü yapar.
Bir yöne bakarken diğerlerini kaçırır. Hep tek yönlü baktığı için takıntılı bir ruh hali oluşur. Takıntı sıkıntıyı getirir.