Mehmet Uzun’un kitaplarının olmadığı bir kütüphane ,bir ev, bir kitaplık ve bir yürek hayatı daha anlamakta çok geride demektir. İyiki yazmışsın Mehmet Uzun ...
Bir kitap ne kadar kötü çevirilebilecek ise , hepsi bu kitapta. Bozuk cümleler , konular arası geçişler ve eksik konular vb. Büyük bir hayal kırıklığı ile okudum. Kral Arthur adına yazılan başka kitaplar okumanızı tavsiye ediyorum...